Dętka Race 28 CONTINENTAL

4,5 (28)
Dętka Race 28 CONTINENTAL
Bestseller
Dostępność 24h
Cena 16,90 zł
Kod produktu G104849
  • Waga kat. [g] 0
  • Waga real. [g] 0
Waga kat. [g]Waga real. [g]Rozmiar/CechaKolor Dostępność Cena
0, 105 0 28cali (18/25C-700) / zawór Presta 60 mm czarny 24h 20,00 zł 16,90 zł
0, 105 0 28cali (18/25C-700) / zawór Presta 80 mm czarny 24h 27,00 zł 18,90 zł
0, 105 0, 28x3/4-1,0 cala (18/25-622/630) / zawór Presta 42 mm czarny 24h 20,00 zł 16,90 zł

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.


Dobrej jakości dętka wykonana z kauczuku syntetycznego o wysokiej szczelności. Poddana surowej kontroli dla zapewnienia niezmiennego poziomu jakości.

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Wyposażona w wytrzymały wentyl.
  • Nakrętka wentyla w jaskrawych barwach dla zminimalizowania szansy jej zgubienia.
  • Każda dętka Continental przechodzi surową kontrolę szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.


  • TYPY WENTYLI:
      Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

      Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

      Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

    WYMIANA DĘTKI:
    1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

    2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

    3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

    4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

    5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

    6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.



    ROWEROWE DĘTKI CONTINENTALA:

    Recenzje produktu

    Ok, ale trzeba co jakiś czas dopompować.

    Ocena wysoka mimo mieszanych uczuć. Jedna z dwu zamówionych dętek trzyma doskonale ciśnienie wiele dni. Druga najprawdopodobniej była uszkodzona fabrycznie - przecięta w kilku miejscach. Niestety nie da się już stwierdzić czy to nie mój błąd przy zakładaniu - jeżeli po wyjęciu z opakowania wszystko jest ok, to zdecydowanie polecam. Lekka i szczelna

    Standardowa dętka do "szosówki".

    Jedne z lepszych dętek z jakimi miałem do czynienia. Wytrzymałe i w dobrej cenie.

    Dobra jakość materiału, bez problemu trzyma ciśnienie

    Dobrze trzymają ciśnienie, nawet do 10 dni

    Niezawdny

    świetna dętka polecam ; )

    Kilka już zakupiłem i nie wykluczam zakupu następnych. Dętka jak dętka, na wyścig zbyt ciężka.

    Dobrze trzyma ciśnienie oraz jest wytrzymała.

    Dodaj recenzję

    Dętka Race 28

    Zapytaj o przedmiot

    Dętka Race 28 CONTINENTAL